18 september 2011

Cum sentit amor duri, cogita quam vitae est.


Fredagen som spenderades i Haparanda Ikea blev verkligen en hit!
var verkligen super nöjd när jag kom hem fast det gick en del pengar.

kan visa senare lite grann vad jag fyndade! :)

Helgen har spenderats hemma på Stranda med familjen vi har gjort allt möjligt, i lördags bakade jag en tårta som Moa beställt och det blev uppskattat av alla som åt.
Sen på kvällen så spelade vi kort och det är alltid lika trevligt :)

Idag har vi vinkat iväg Ante, Angelica, Moa och kissarna Felix och Rocco! det kändes tråkigt, men förhoppningsvis så tar det inte så länge tills vi ses igen.

Och så har jag varit ute och sprungit idag det var härligt då solen lyser och det är mycket folk ute och rör sig :)

nu sitter jag i soffan och väntar på att bli bjuden på fin söndagsmiddag av min man, det vankas nämligen strips och fläskfilé och allt som hör till :) ska bli gott! sen ska vi mysa ner oss i soffan och se Idol 2011 tror jag och mumsa på gott.

Hoppas alla haft en fin helg och en fortsatt mysig söndagskväll :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar