29 september 2011

och jag undrar hur du gör om det är lättare att falla med ena foten utanför.


Grym bild!

Här sitter jag och tröttheten smyger i kapp mig, jag somnade väldigt sent inatt, jag förstår inte varför, var verkligen skit trött när jag gick och la mig, men se inte ska det gå att somna när man verkligen vill det. också fick jag mensvärk under natten och skulle upp och ta en tablett och när jag sätter ner foten så trampar jag på något vasst under stortån typ ett korn eller nått, orkade inte bry mig så jag drog bara med fingrarna under stor tån så försvann det, sen när jag var på toan och hade tagit tabletten och så tittar jag ner på golvet och så är det 2 stora blodfläckar på golvet, tittar under stortån och ser att den är alldeles blodig, torkar av med papper och ser det minsta såret i världshistorien typ och så blöder det MASSOR! hel knäppt det där... alltid de små såren som blöder mest.

Men i alla fall så somnade jag till slut och vaknade riktigt förbannat trött, det kanske blev 3 timmars sömn... for iväg och jobbade på Björkgatan och det var riktigt kul att jobba idag, för det är så kul att träffa alla efter några dagars uppehåll :)

Och så när jag slutade for jag och lämnade in Andreas dator på IT-byn och så for jag och hämtade ut mitt NELLY-paket på ICA och hihi jag älskar verkligen mina nya skor, love love love!

Och nu strax ska jag börja bege mig mot Piteå för att mötta upp Miranda för Tjejkväll!
ska bli skojsigt :)

Så nu ska jag föna mitt hår nalta för det är alldeles blött.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar