23 september 2011

rumour has it she ain't got your love anymore.



Och här sitter jag i soffan och spelar Wordfeud med ena handen, stickar på min halsduk med den andra, har blicken på tvn, mumsar på en Ben&Jerrys och bloggar! jag väntar in Idol 2011 i min ensamhet för alla verkar vara upptagna ikväll och Andreas for iväg och bastade med några, men faktiskt så tycker jag det är skönt att vara själv ibland :) jag har tänt ljus och var och handlade lite olika frukter och en Ben&Jerrys, så nej jag har inte de dåligt alls ;)

Idag har jag installerat om min telefon så nu är den rääääsersnabb!
sen så har jag börjat sticka på en sån där tubhalsduk, jag har redan 3 st men dem har jag ju köpt, det är ju mycket roligare att ha gjort dem själv :) och så får man dem ju i precis den färg man vill och storlek!

Och så var jag ut och sprang och huvva vad kallt det var ute, brrr....

Men nu börjar Idol 2011 så jag tackar för mig här en stund och så hörs vi senare!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar