20 september 2011

Shopping och försvunnen.



jaha?
så det var det då?...

For på den där ultraljuds kollen av cystan hos en manlig doktor....
och ja han hittade ingen cysta, den var borta och jag var friskförklarad då helt enkelt..
känner mig som lurad då jag fått fara på olika undersökningar där folk stoppat fingrar och en massa saker i mig och så var det för ingenting, jag borde få pengar för det här tycker jag.

Och när jag känner att allt inte står rätt till i min kropp och så finns det inget fel.

I alla fall så hann jag och mamma med lite shopping idag!
jag köpte mig skinnjackan på HM som jag egentligen beställt men leverans datumet skjuts ju upp hela tiden, så jag bestämde mig för att kolla om den fanns i butik och det gjorde den så jag köpte den där istället super bra.

Och så köpta jag smycken på kappahl, ett par ringar som är jätte fina och enkla med svarta stenar och så örhängen "ploppar" också i svarta stenar.



Sen blev det en vas och en té-kula på Dollarstore. vasen till min bambuväxt som bara växer och växer och behöver mer utrymme :)

Sen hade dem nå outlet på Nolia-området så vi var dit och där shoppade jag 4 st löpare(dukar.) för 100 spänn dem var riktigt fina!

och så åt vi god lunch på Café Piteå, gött!

Så dagen var inte helt åt fanders :)

Men som sagt känner mig väldigt obekväm med att dem inte hittade någon cysta nu som dem tydligen gjort förut. och jag vet att dem kan försvinna av sig själv och så vidare, jaja får väl se i framtiden om det händer något.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar