22 januari 2012

Hey I heard you are a wild one.




Det blev en härlig kväll/natt igår och jag gjorde som bort att må dåligt i natt istället för idag!
hehe.

Har i alla fall fått en mycket trevlig helg och så där :)

I fredags så gick jag över till Paulina och hängde en stund med Paulina och Simon.

Igår så fick jag för mig att göra hemmagjord glass i min glassmaskin så det gjorde jag och så blev det över så mycket äggvita så jag gjorde ett gäng med maränger också och så gjorde jag en hemmagjord chokladsås, men den var ju inge kul för den blev stenhård så fort man hade den på glassen och det stod det i receptet att den skulle göra, men det var bara jobbigt, hehe.

Sen kom Paulina förbi och då hade jag dukat upp så fint åt oss så vi mumsade på det och sen började vi med lite Tequilashottar, tänka sig att det kan vara så himla kul! och det blir ju gott också med den där blandningen, hehe. Och det är ju verkligen en party-starter!
dock kanske det blev lite väl mycket tequila för oss, hahahahaha...

Vi for sedan runt på lite olika ställen och träffade folk som man inte träffar så ofta :)

Var i alla fall mycket trevligt!!!

Idag så vaknade jag 9.30 och var super pigg kunde inte riktigt ligga kvar i sängen och det är väldigt olikt för att vara mig!? men då serverade Andreas frukost på sängen, varmchoklad och hårdmackor med ost på, mums!
Sen for Andreas ut och käka med några och då fick jag värsta rycket och städade upp i köket där vi hade hängt en del och det var mycket marängsmulor kan jag säga och lime, ja men överallt! hehe
och så tog jag tag i det stora diskberget.... Så nu är det rent och fräscht!

Och för ett tag sen var vi och hämtade pizza från Aramo och jag fick min älskade Azteka, hehe bästa pizzan ever :)

Nu ska jag strax hoppa i duschen och så ska vi kanske se den tredje av Sällskapsresorna, för vi har sett ettan och tvåan tidigare idag :)

Hoppas alla hade en fin helg och får en bra start på kommande vecka!

Jag börjar då 6.15 i morgon och det kändes väldigt tungt, haha.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar