24 januari 2012

Well you know you get me high.



Jaha då drar man till Turkiet i september då, det blir ju rååwligt!
blev som en spontan bokning igår, det var Andreas som pushade på mig för jag var lite tvekis, men what the hell!
hade ju inte tänkt till Turkiet igen men å andra sidan var det ju toppen där och nu ska vi ju till Side så det blir ju en helt annan sak hoppas jag och framför allt sol, bad och värme, det VIKTIGASTE.

Och det är ju ändå 8 månader dit så jag kommer nog hinna hitta glöden och suget, jaoo!
Men av det jag har kollat runt nu så kommer ju turist suget i mig sätta in och så kommer jag ju vilja fara och kolla på alla sån där sten saker och speciellt den där på den övre bilden, jag tycker det är skitkul att kolla på sådana historiska saker :)

Idag i alla fall så tvättar jag och strax ska jag börja göra min berömda kycklinggryta med nudlar, jag längtar verkligen efter att få äta den ;)
älskar mat.

Hoppas ni har varit ute i det fina vädret idag för de har då inte jag tyvärr!

Love
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar