25 januari 2012

Why do I go here all alone.



Kunde verkligen inte somna igår kväll, låg bara och var bekymrad och sen när jag var på väg att somna då börjar Andreas snarka utav bara den! han brukar ju snarka, men ibland är det så himla höga ljud, haha
så jag brukar hålla för hans näsa eller mun och då brukar han bli irriterad men vaknar inte och så slutar han en stund, men sen måste jag ändå säga åt honom och skaka i honom för att han ska vakna till och sluta snarka, men jag vill ju inte väcka han när han ska upp och jobba, men liksom jag då? :P haha

Men till slut så somnade jag allt :)

blev att kliva upp tidigt idag för jag kunde verkligen inte fortsätta sova det är jobbigt när de är så, jag som är bäst på att sova när jag egentligen inte behöver sömn ;)

Men nu är jag dock jätte trött, hehe
har då nyss kollat in mitt bankkonto, jag vet ju liksom aldrig vad jag ska få exakt i lön, fast jag vet hur mycket jag jobbat och så där, men då ska det ju räknas ut ob-tid, vardagkvälls tillägg och så vidare, det ids jag inte göra, de enda jag bryr mig bara om att kolla så att dem drar skatten, det är de viktigaste för förra året hade dem ju inte dragit någon skatt på någon av min lön, så då fick jag ju betala lite pengar..
så i år har jag stenkoll på de!

Men i alla fall så tyckte jag inte att jag jobbade så mycket i december så då förväntar jag mig alltid det värsta, men sen vilken lättnad när man får se summan, och så är det ju slutet på årets första månad, Årets fattigaste månad har jag hört, och det stämmer då in på mig, hehe
men nu har jag gjort i ordning alla fakturor och räkningar så de dras automatiskt på fredag då lönen kommer in, så det är skönt att de är gjort :)

Ibland gruvar man sig i onödan!

Nä nu ska jag sluta prata pengar för det är gode så tråkigt!
och så ska jag ta och diska tror jag och så där :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar