9 februari 2012

Avicii - Street dancer



Oj vilken dag idag alltså, gode awesome ändååå.

Gick bra på jobbet igår och sen att tvätta, men jag var fruktansvärt trött alltså...

Idag så tog jag sovmorgon och det var jag värd, sov till kl 9 och åt frukost, sen började jag städa och telefonen den ringde och jag pratade med många kändes de då som, mamma, paulina, pappa, bror Richard, Andreas och folk som är intresserade av möblerna vi säljer.
Puh!
Men soffan, barbordet och tv-bänken är då tingade, bara hoppas att folket kommer och köper grejerna också!

Sen idag kom Paulina hit och vi surrade på medans jag dammtorkade och sådär, sen kom pappa och hämtade oss så hämtade vi Opeln i Tväråsel för vi ska till Piteå i morgon, Andreas ska på kontroll av hjärtat :)
Sen for vi alla tre och åt middag på Thaistället, gode så gött!

Sen börjar jag jobba 12.15 imorgon.

Jobbar också hela helgen på Regnbågen så jag har fullt upp!



Just nu ligger jag ny duschad under täckt i sängen med Andreas i mina nya neongröna trosor och sport-topp, hehe älskar neon!
bilderna visar inte den rätta färgen, mycket starkare i verkligheten :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar