20 februari 2012

Here comes the sun.



Den här måndagen kunde inte ha börjat bättre, en super bra start på veckan!
klev upp vid halv 9 och åt frulle for sedan till Tandläkaren för kontroll, och jag hade super fina tänder, inga på började hål eller så, det känns ju himla bra!
och så behövde jag inte ens betala något eftersom jag tog ett sånt där abonnemang så nu kommer jag aldrig behöva betala något hos tandläkaren igen, skööönt!


och att solen skiner och det är varmt ute gör ju det hela bara ännu bättre!

for och handlade lite mat, frukt och andra behövligheter, det är ju inte tråkigt det heller, sen var jag förbi bemanningsenheten med min intresseanmälan om att jobba i sommar också :)

skönt att göra bort en massa nödvändigheter.

Nu håller jag på att koka majskolvar, ska bli mumsigt att äta dem, sen ska jag börja städa och sånt här omkring, sen kl 16 börjar min tvättid så då blir det att tvättelitvätta!

en annan sak som också är bra är att jag snorar typ ingenting längre?! sköönt.
men peppar peppar.


Hoppas alla har en super fin vårdag precis som jag!


Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar