7 februari 2012

Så kanske jag kan känna meningen med tystnaden.




Så är snart denna dagen till ända.
Och det gick så fort på jobbet idag, kändes som att jag knappt hann komma dit så skulle jag hem ;P hehe
trivs dock mycket bra på Regnbågen med de barnen! :)

Nu ikväll har jag och Andreas tagit upp en del möbler från källaren och lagt ut på Facebook sidan Bortsänkes/mottages/säljes/köpes/bytes i Älvsbyn! och så hoppas vi att vi får sakerna sålda! :D
vi vill nämligen uppgradera oss och kommer vi vara utan soffa ett tag så gör de oss ingenting för vi sitter ju knappt i den, hehe.

I morgon jobbar jag hela dagen på Timmersvansen, känns konstigt att jobba där för jag har inte jobbat där på typ hundra år känns det som, men det kommer nog gå jättebra! :)

Sen har jag tvättid hela kvällen lång också, puh jag kommer vara helt slut imorgon vid den här tiden...

Nä nu ska jag snabb duscha sen blir det The OC i sängen med kladdkakemuffins som jag nyss bakat :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar