26 februari 2012

She falls short and the night explodes in laughter.



De senaste dagarna har verkligen varit fullspäckade!
så jag har inte hunnit sitta vid datorn något, jag har knappt hunnit vara hemma, eller hunnit sova.

I onsdags så jobbade jag på dagen sen hängde jag med Paulina och JenniferCafé Storgatan, vi fikade kladdkaka och jag drack latte, mitt nya begär i livet, höhö
sen chillade vi hemma hos Pallan!

I torsdags jobbade jag hela dagen, sen var jag en sväng med Paulina och Simon, sen blev det myskväll med Andreas och en tidig kväll eftersom ett 14 timmars pass väntade mig med tidig morgon och sen kväll!



På fredagen jobbade jag 6.15 - 21.15 på Skolan först och sedan på Regnbågen, jag trodde jag skulle vara död, men jag var faktiskt rätt pigg!
När jag slutade for jag till Miranda och kollade in deras kök och blev bjuden på kladdkaka, sen for vi hem till mig och drack té och surrade om allt :)

Lördag som var min efterlängtade lediga dag, blev inte så ledig, då en hade blivit sjuk som skulle jobba på Regnbågen så då fick jag rycka ut, men det var då bara roligt!
så jag slutade kl 17 och då for jag hem och duschade sen blev det vin kväll och surr med Paulina! :)

Jag har alltså haft en helt fantastisk vecka!
det var inte alls dumt ska jag säga.

Nu ser jag fram emot ännu en bra vecka och på fredag drar jag ju till huvudstaden för en helg med partaj, Avicii, mys i Gamlastan och på söder! jag tror det kommer bli hur härligt som helst och gud vad jag ska dricka latte!
haha.


Nu ska jag fortsätta ha mys med Andreas :)

Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar