24 maj 2012

Style Encounters.



Tjo!
här sitter jag och har ont i magen, för när jag slutade jobbet var jag så himla hungrig så nu när jag kom in genom dörren så snörde jag i mig en macka och några kakor alldeles för snabbt!

Annars tycker jag att denna dag är en riktigt bra dag på länge.
Varmt och skönt ute, vi har varit ute mycket hela dagen, barnen var och red på morgonen och det var super härligt med hästar och en skogs promenad för oss vuxna :)

Sen så hittade jag en sida igår som sålde Levis 501 jeans shorts till ett bra pris, så dessa på bilden här uppe borde dyka upp hos mig till veckan, är jag glad? jag är lyckligast!

Sen väntar jag på ett paket med en massa smycken från Intensiv Cravings, love it!

Nä nu ska jag däcka i soffan en stund och försöka bli av med magontet, och sen ska vi göra en god soppa till middag och ikväll ska jag ut och springa jupp jupp!

Love life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar