13 augusti 2012

It's not what other people do that makes you happy, it's what you do.



Idag har vi varit på Leos Lekland och det är ju himla kul!
jag har varit på andra likadana ställen men aldrig på Leos och jag tycker nästan att det var de bästa, för det fanns ju lite grejer för vuxna också och roligast var nog den uppblåsta rutschkanan, hehe vi åkte många gånger jag, Moa och Andreas. Värsta träningspasset och grymt kul :)

Sen blev det en sväng på Storhedens affärer, så hittade man sig lite krams.

Sen har vi varit på fotbollsmatch på Älvåkra med Tobbe och sen blev det lite styrka och motion jag och Andreas drog ut på en powerwalk, mycket trevligt att gå med honom, det borde vi göra till en vana!

Nu sitter vi i soffan och kollar lite Tv, men snart läggdags :)

Har suttit på Nikes hemsida och designat mig ett par dröm skor, vad tycks?





Om jag hade haft 1400 kr till övers hade jag lätt klickat hem dem!

Nä nu ska vi sova.

Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar