5 september 2012

Today can be a fariytale.






Så där nu har jag ordnat upp min tillvaro och det känns ganska så mycket bättre!
har kommit vidare i matten och fått min mattebok.
Så nu har jag faktiskt tid att se fram emot våran resa och det är ju kul. Inatt drömde jag att jag flög till stockholm med Mamma och syster och jag hade glömt packa min väska, jag har drömt det några gånger sen vi bokade resan fast olika sorters resor och att jag glömt olika saker, men nu hade jag glömt precis allt! för jag är ju ett kontrollfreak så jag oroar mig mest över att jag inte ska ha med mig allt som jag vill och behöver, annars är jag liksom lugn över allt annat. hehe

Har nyss klickat hem massa solkrämer från Hawaiian Tropic, tycker dem var jättebra när vi var sist så det blir dem igen. Blev någon sololja också med SPF så klart! man ska aldrig sola utan solskyddsfaktor då kommer man se ut som letherface när man blir äldre och det vill inte jag! och deras aloe vera aftersun är så himla bra. Jag längtar tills jag får smörja in mig med dessa för dem luktar så gott också, det är viktigt.

Klickade hem ny mineral foundation från mitt favvo märke Tikei, lite bronzer så man kan framhäva brännan sen när man kommer hem och så en mörkare foundation då den jag har kommer bli för ljus när jag kommer hem. känns toppen bra!

Sen har det ramlat in massa jobb nu innan jag åker och det är ju inte dumt, så man har nå cash i slutet på Oktober och hela November och så har jag fått beslut från CSN att jag ska få studiemedel och jag trodde den var på 1050 kr som när man gick i skolan, men det var visst 3 gånger mer än det... jag klagar inte!

Nä nu ska jag svida om till träningskläder och göra en massa övningar innan det blir 45 minuter powerwalk!

ikväll blir det jobb på Björkgatan 15 - 07, sovande natt, wish me luck.

Love.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar