8 oktober 2012

What is this world we live in?

Sitter på jobbet och har ett antal timmar framför mig, ska försöka plugga lite matte för på onsdag har jag prov.... Och jag är stressad till tusen.

Har också ont i halsen, lite snorig och mår illa och som grädden på moset mår jag dåligt över det jag nyss såg på nyheterna... Tortyr handlade det om, vad lever vi i för sjuk värld egentligen?

Nä de bara brusar i mitt huvud av allt jag måste tänka på och nej jag är inte en sån person som kan se något positivt med någonting jobbigt.

Just nu känns allt extremt jobbigt och tungt.


Men någonting kul kan jag faktiskt nämna, idag var jag till frissan och färgade och klippte, det blev så fräscht och jag blev så nöjd :) det blev ombre i mina färger ;) får visa bild någon dag då jag har tid.

Igår var vi hos Frida och Jim och spelade Bingolotto både jag och Andreas vann varsin ny lott så det får Andreas spela på söndag då jag är borta :)

Nu ska jag dyka ner i matteboken, men först en té-kopp och en värltablett!


Sovgott alla!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar