11 februari 2013

One day.




Hallå där!
här sitter jag och surfar lite, idag har jag haft Etik och Människans livsvillkor-lektion på morgonen den är alltid ca 3 - 3,5 timme lång... och idag måste det ha varit dålig luft i klassrummet för jag höll på att somna hela tiden! var tvungen köpa kaffe i Elevfiket.
Men jag tycker i alla fall att de lektionerna är intressanta och givande, idag var det dock den sista.

Sen gick jag i lite affärer, handlade lite på Coop sen traskade jag på gymmet och körde ett bra pass även idag, sen såg jag på FB att Ica här på byn fått in Celsius så jag gick dit och köpte det, för jag vill prova hur det känns när man tränar efter att man druckit en sådan, prestationsförmågan ska höjas och den innehåller inte en enda kalori.

har duschat, ätit lunch och donat på här hemma. Ska ta och he upp lite diskvatten nu och vispa ihop en plättsmet!

Jo jag hade fått en fråga om vart jag köpt mina tallrikar, men jag vet inte riktigt vilka som menas då jag lagt upp bilder på typ alla olika tallrikar som vi äger, så om du är lite mer specifik så kan jag hjälpa dig (:




På torsdag är det den 14 Februari vilket innebär Alla Hjärtans dag och då skulle i alla fall jag bli väldigt glad om jag fick den här boxen nedan ;)




Love.

1 kommentar:

  1. jag vet inte hur jag ska forklara.. haha. dom ar inte runda, dom ar som utdragna pa kanterna!

    SvaraRadera