14 mars 2013

Hmmm too young, too dumb to realize


Så här ser jag ut idag, kände för att vara lite ego idag och ta en massa bilder på mig själv, var ju länge sen sist, höhö
I alla fall på bilden ner i vänstra hörnet visar jag en min för hur jag tycker om att jag har jätte ont i halsen idag och att jag har blivit snorig...
Inte kul, jag som skulle på gymmet med Therese idag....
jaja man ska inte träna när man har ont i halsen har jag hört, men det är helt okej att göra det om man bara är snorig.
Så jag ska försöka bli av med halsontet och återkomma på gymmet nästa vecka tror jag.

Så idag har jag varit hemma på förmiddagen och läst i skolböckerna, sen kom Andreas hem från jobbet med bussen vid 1 och då for vi och lunchade på Centrum det var mycket gott!
Sen strosade vi runt på några affärer och jag köpte äntligen de där glasen som jag spanat in länge, men jag ville ha Andreas utlåtande om dem också.
Tycker dem är fin, men ändå rejäla och perfekt storlek.


Nu ska jag gå och diska sen blir det plugg plugg plugg!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar