26 augusti 2011

Cum affectum tuum ventrem dicit.


Gäääsp!

Igår var jag hemma i Tväråselet och min fina almanacka hade kommit och jag fullkomligt älskar den!
Love it.

Sen så hjälpte mamma mig att färga utväxten och jag hade tänkt färga på en ljusbrun färg också efter, men jag sparade det, just då kändes det bra men nu vill jag ha mörkare hår, känner mig inte alls bekväm i det här, det blev aningen för ljust... jag slår ett slag för mörkt hår!

Och så har jag fått svar från röntgen nu, att mina urinvägar såg bra ut och mina njurar, men, MEN de hittade ett annat fel på mig, som jag ska kolla upp till veckan och sen skulle jag vidare till Sunderbyn eller Piteå....

Sen måste jag verkligen byta p-piller då jag har fått världens migrän anfall den senaste tiden och en massa andra saker som förstör mig och min kropp och det suger för allt är bara blaj.

Igår kväll var ju Movits i Älvsbyn i Lomtjärn så jag var där och kikade med Miranda och sen kom även Andreas :) det var trevligt att det hände något på byn och så, men jag vet inte Movits är inte min grej, jag hörde inte vad han sjöng och så har jag bara hört en låt med dem förut.

Och iddag har jag jobbat på Ekorren, jag stängde det var mysigt, men eftersom jag snurrat hela natten  så har jag varit/är mycket trött.

Därför ska jag slå på andra filmen för ikväll!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar