24 augusti 2011

non est tractandum


kom nyss hem från jobbet, det var en riktigt energikrävande kväll må jag säga, men det kanske var bra för ovanlighetens skull.

jag kom på att jag glömt berätta vad vi gjorde i söndags!
vi var med Charlotte och Tommy storheden och shoppade nalta, Andreas köpte en massa saker till bilen och jag köpte inte så mycket alls, men det var trevligt i alla fall och skönt att verkligen göra något en söndag, för då brukar vi oftast bara ligga i soffan och mysa, nog för att det är riktigt härligt det med :)

tidigare idag så färgade jag brynen och fransarna och klantig som jag är fick jag färg i ögat så jag fick göra om det sen, det tog alltså dubbelt så lång tid, men bra blev det i alla fall :)

I morgon ska jag hem till Tväråselet om jag är ledig, mamma ska färga mitt hår, för utväxten är förjävlig...
sen ska jag försöka börja snickra på en sak ;)

Nu kommer min darling hem!


Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar