20 augusti 2011

It's okay not to be okay.


 Igår blev det bestämt!
nu har vi hittat en lägenhet och den är våran när de andra flyttar ut.
hihi.
Det är typ det enda man tänker på just nu.

Igår så åt vi middag hemma hos Mamma och Pappa med mina syskon Richard och Sandra, vi åt mycket god mat och sen blev det frågesport! det tycker jag är så himla kul, speciellt när jag får läsa, hehe.
Det var en mycket trevlig kväll och vi kom oss inte hem förens 12 tiden, då var det bara mach i säng :)

Idag hade jag tänkt till huset och hämta lite kartonger och så, och äta middag där :) sen får vi väl se när jag är tillbaka i lägenheten och beroende på det så får man se om man hittar på nå eller om det blir myskväll :)



Nu ska vi bli sambos på riktigt honey ;)


Ska fortsätta mumsa på min avokado nu!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar