18 augusti 2011

Non possum animo legit.



Mitt nya place alltså!
jag la över 2 inlägg från Tumblr för att det inte ska se så tomt ut här.

Förresten så har jag varit lite frånvarande i bloggvärlden i veckan, det är på grund av att jag inte mått så där prima. jag säger bara migrän.
Men nu är jag back on track!

Och jag har kanske hittat mitt och Andreas nya place, vi får bara se vad morgondagens lägenhetsvisningar har att ge, skulle vara så skönt att flytta nu! nu nu nu!

Idag har jag i alla fall ringt till Älvsbyns alla hyresvärdar, puh vad jag var less sen och irriterad på att vissa är så ointresserade, oseriösa, bortresta, svarar inte och så vidare, Glad vart jag när jag pratade med en trevlig tjej som sen visade oss en lägenhet ikväll som vi nog kanske kommer ta. awesome.

Nu ska jag äta avokado!

Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar