18 augusti 2011

Pater, filius et spiritus sanctus.

 
Helgen har lämnat sina spår kan jag säga, puh inte frisk ännu! och nu har snoret anlänt också.

Var ju sjuk torsdag och fredag, men på fredag eftermiddag for vi till BlåsmarkKräftskiva och det var jätte trevligt och gott om än jag gjorde en tidig kväll, men så blir det när kroppen säger ifrån.

Sen på lördagen for vi hem från Blåsmark, raka spåret till damernas fotbollsmatch, och sen efter det for vi till Frida och Jim och hängde ett tag, sen var de bara hem och Andreas for till Emil Bergman på fest och sen till Western Farm. Och jag hem till Tväråselet för en snabb middag och före det fixade jag håret och sminkade mig för det vankades tjejkväll. Sen gasade jag ner på byn igen och sprang upp och hämtade vinet, sen anlände jag till Dessi där alla tjejor var och så var festen igång!
men jag gick hem tidigt för jag mådde inte prima direkt.
sen kom Andreas hem och då var det bara sova, för kl 11 på söndag morgon var det dags för Konfirmation, för min kusin Johanna konfirmerade sig :)
det var tungt att kliva upp på morgonen, men när jag fick i mig lite fil och fräschade upp mig så blev allt toppen igen, bara trött.

Det har varit en jätte trevlig helg och allt har varit jättekul!
Riktigt kul att träffa släkten som man inte hinner träffa så ofta :)

Grattis Johanna till konfirmationen! :)


Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar