18 augusti 2011

When autumn is arriving.


Så sant så!
det luktar höst ute, vindarna är svalare, solen värmer inte riktigt lika mycket och mörkret kommer tidigt.
jag tror faktiskt hösten är på intågande.
Och i år gör det mig inte mycket alls, utan det ska bli super mysigt, jag som älskar att tända ljus!
förra året kändes det jätte jobbigt när det började bli höst, men det var ju för att framtiden var så diffus just då. Men nu längtar jag och det ska bli så kul att flytta, jobba och börja träna ordentligt.

Och jag är så positiv!

Förresten mina vänner, så upptäckte jag en sak här om dagen, att jag har en blogg på Blogger.com sen 2009, hehe. Jag upptäckte det då min vän Miranda har börjat blogga på Blogger och jag kände ju som igen det där och så hittade jag min blogg där med 2 inlägg från 2009. Jag tror att jag kommer börja blogga där istället och härma Miranda och använda min Tumblr som bild blogg :)

Sen har jag ju en träningsblogg på G också, första September here I come!
Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar