22 augusti 2011

quid faciam


Härlig bild!
Nu är det natten och vi ska sova.

Idag har jag varit och ombesiktigat Opeln så nu är det ur världen!
Sen var jag och lämnade min nya cykel på Sportringen för slangen är på väg ut ur bakdäcket, vilket är tråkigt då jag bara cyklat på den ett fåtal gånger. och jag behöver den snart då pappa ska ha Opeln till älgjakten, det går mycket fortare att cykla än att gå till arbetet!

Sen har jag plockat lite i lägenheten, diskat och så vidare, jag har verkligen en stor lust att börja packa ner alla saker i kartonger och få lite struktur och ordning, men eftersom att jag inte vet när vi får flytta in i den nya lägenheten så känns det dumt, man vet aldrig i fall man behöver nått av de man packat ner!

Sen har jag drömt mig bort i inredningens värld, och jag har så många idéer och jag hoppas jag har tid snart att förverkliga några av dem, tihi.

Nä nu  måste jag hoppa i säng för i morgon jobbar jag på Ekorren igen, weeeeiii vad kul det ska bli har verkligen saknat att vara där! hela sommaren har jag längtat efter att få jobba där.

Sov gott!

Puss på min Andreas!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar