23 augusti 2011

infaustum



Åh vilken härlig dag!
har verkligen stormtrivts hela dagen på Ekorren, det känns som min arbetsplats, om än det var lite förändringar nu sen i våras, några barn som blivit stora och bytt avdelning och några nya ansikten både barn och personal, men det mesta är som vanligt och alldeles alldeles toppen! :)

Sen var jag och hämtade min cykel på Sportringen så nu kan jag cykla igen :D

Och nu ikväll har det varit en väldans arbete för jag och min man, hit och dit, först går allt åt helvete och sen fick vi turen på våran sida igen. Men jag måste säga att Andreas är en duktig kille :)

I morgon vet jag inte riktigt vad dagen har att ge, bara att jag jobbar kväll på Regnbågen :)
Men jag tror jag ska färga fransarna och brynen i alla fall!

Nu ska vi hoppa i duschen och sen ska vi krypa ner i sängen, det förtjänar vi verkligen!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar