27 september 2011

17 år i staden där jag växte upp och så märker du hur fort det går?


Här har jag varit vaken sen halv 7 någon gång, legat i sängen och försökt sova medans jag lyssnat på regnet mot rutan och blåsten som kommer in genom köksfläkten.
Äh bestämde mig för att kliva upp och koka ägg till frukost(är galen i kokta ägg!)
kom på att lönen kom in på kontot idag så jag betalade fack-avgiften och en del andra grejer.

Tänkte göra en beställning hos Deval på 2 vinterjackor och en flecetröja, men nä jackan som jag verkligen ville ha kommer inte komma in något mer meddelar kundtjänst och skriver att jag ska ha en bra dag, en bra dag? nä ni suger..

Kollar runt på Nelly.com för dem har 15% rabatt på alla varor, hittar 2 par skor och 1 mössa som jag vill ha, men behöver jag de? och förresten så är det ju Tjejkväll i Piteå på torsdag och jag ska dit, kanske finns det några skor där.

Jag öppnade ett till sparkonto till på internetbanken idag också, jag döpte det till Have fun, haha
ett konto där jag tänker spara pengar till roliga saker, så som en resa, kläder, skor, en bil?
ja sånt som är kul!
vuxen poäng eller? kanske inte då det bara gäller roliga saker ;)

Idag ska jag ut och springa enligt mitt träningsprogram, känns ju sådär lagomt roligt när det typ stormar och regnar ute.. hoppas det blir bättre efter lunch.

Nu ska jag fortsätta sura över jackan.
Ciao!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar