26 september 2011

Det är fest hos mig i kväll och hela världen är min.




Igår kväll tänkte jag för mig själv att jag skulle stiga upp tidigt idag och göra en massa saker, men när jag då skulle sova så tänkte jag bara på en massa massa saker så jag somnade jätte sent så när jag skulle kliva upp så orkade jag inte, jag vaknade inte ens när Andreas klev upp, då måste jag ha varit trött, haha.

I alla fall så har jag varit hem till Stranda en sväng och tvättat mina träningskläder, dem luktade verkligen urk, haha!
och så prata jag med mamma och bror nalta :)

Sen har jag handlat lite mat och gjorde spagetti och köttfärsås till middag och så har jag gjort en kladdkaka bara för en stund sen till Idol som börjar alldeles snart :)

Så nu börjar snart Idol 2011!
see ya.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar