25 september 2011

älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig.



Så går kvällen spenderade jag med Miranda, vi drack en massa té, åt riskakor och såg skräckis och babblade en massa as usual.
Det var mycket trevligt :)

Sen så var jag uppe ganska länge för  det var en viss Andreas som kom hem så sent...
jag är ju så orolig av mig!

Idag så vaknade jag vid halv 12 och då låg vi och degade i soffan typ till kl 3, jag såg Det okända och Andreas spelade DriverPS3. Sen for Andreas och fixa med sin bil hos sin pappa och jag for ut och sprang, ja fy fan(läs min träningsblogg för vidare info! Träning)

Sen blev det en härlig dusch och så beställde vi mat från det nya Thaistället på byn och det var riktigt gott fast det var ju ingen skillnad mot för Heart to Heart, båda har riktigt god mat!

Sen har vi sett Lost och bara myst och nu hade jag tänkt se mer Det Okända(om jag vågar...hehe.)
Och Andreas spelar NHL 12'PS3, så vi är båda underhållna ;)

Ha en trevlig kväll.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar