28 september 2011

But mama im in love with a criminal And this type of love Isn't rational, it's physical Mama please don't cry I will be alright.


Brittan är het! jag minns när hon var min stora idol, det var tider det, haha.

I alla fall så har jag diskat och dammsugit lägenheten idag, Pratat med Paulina i telefon i 1 och en halv timme ;P varit på byn och köpt sånt där som man behöver men som är mindre roligt att köpa... sen mötte jag upp min darlingGårdings där vi köpte en present till en ;) sen åt vi konstiga hamburgare till middag, alltså hemma hamburgare fast Andreas hade köpt nå konstiga burgare, haha.

Andreas skjutsade hem mig till Stranda där jag hämtade Opeln som jag ska ha till Piteå imorgon :)
jag körde ner på byn och tankade bilen sen var jag sugen på nå fika till Idol så jag köpte nå chokladcroassanter(stavning?) men innan det så såg jag att det lös i Paulinas lägenhet så jag for dit och umgicks med henne en stund och kollade när hon målade ;)

Och nu ligger vi här i sängen och ska sova, imorgon jobbar jag på björkgatan 7- 12 och på kvällen blir det tjejkväll kanske både i Piteå och på byn :)

Natti!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar