28 september 2011

Du borde ta dina ord tillbaks för alla glömmer men inte jag.


Detta åt vi på Vilhelmina Hotell.

Här sitter jag och dricker en té-kopp och jag blev ledig idag!
jag har tänkt ut på byn en sväng och kika lite tror jag, och så ska jag rengöra mina sminkborstar, det var ett tag sen.
Blir även att diska och dammsuga lite grann.

Jag har kommit på en grej, jag ÄLSKAR att äta mat, det är så himla gott!
typ man äter minst 3 gånger om dagen och när man inte äter då planerar man vad man ska äta eller tänker på vad man ska äta, livet går ut på att äta!
haha. Typ när jag ska sova brukar jag tänka på det goda jag ska äta till frukost(jag älskar frukost förövrigt.) och har jag inte ätit kvällsmat då då måste jag upp och äta något för då blir jag hungrig.
Mmmm MAT!  
det låter som jag är värsta matmissbrukaren, men det tror jag vi alla är, haha.

Jo senare kanske jag visar vad jag har klickat hem...Oops!



Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar