17 januari 2012

Being who you are is enough.


Hade en mycket trevlig kväll igår både på jobbet och med  MirandaCafé Storgatan :) man borde gå ut och fika oftare, men det är tråkigt att fikena i Älvsbyn inte har öppet på kvällarna och inte på söndagar då det passar bäst att fika typ.

Jo just det igår då pratade jag och Miranda mycket om körkort och sånt och då kom jag ju på att den 13 Januari hade jag ju haft körkort i 2 år, prövotiden är över då alltså!
men jag kan inte fatta det!? har jag haft körkort i 2 år? tyckte det nyss var jag som kämpade mig igenom körkortsböcker och tråkiga körlektioner. Ja herregud, men jag är gode så stolt över mig själv, jag som inte ens ville ta körkortet och nu liksom tar jag det för givet att köra bil.

Grattis till mig då :)

Idag jobbar jag på Åsen men bara 4 timmar, börjar kl 12 och slutar 16, tog sovmorgon idag med, känner mig lite lat efter jobbar helgen, hehe.

Nu ska jag äta det sista av min brunch.

Ha en trevlig dag!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar