17 januari 2012

When you try your best but you don't succeed.



Usch! var ingen bra dag på jobbet idag, kändes så onödigt att vara där i 4 timmar när allt bara kändes som det gick fel.
Och trött var jag, helt utan anledning, sov ju för fasiken till kl 10 idag... nä det var bara en dålig dag.

Men den blev bättre när jag gick och hämtade ut ett paket med innehållet som ni ser på bilden :)

behövde nå bra schampoo och balsam och Bed Head lukar ju alltid så gott och det tycker jag är bland det viktigaste, för jag köpte något från typ Björen Axen en gång och det luktade blää.
Man vill ju inte gå omkring och lukta dåligt. Och lukter i håret sitter ju i så länge.
De här flaskorna innehåller då alltså Recovery, det ska ge mycket fukt till håret och så är det värmeskydd i också, sen älskar jag ju turkost så valde typ de här flaskorna för färgens skull, hehe men också för att mitt hår är gode så torrt.

Sen ville jag ha nå serum som man kan lägga i håret efter man typ har haft i torrschampoo, för då blir det som så fnasigt i topparna och ser helt crazy ut, hehe så då blev det Glaze Haze som tydligen ska lukta som godis, mihi

Fick med en Bed Head Hard to get också som en bonus för att jag handlade för en viss summa och så är waxet från Disp till Andreas :)

Nu ska jag börja göra middag.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar