20 januari 2012

Give me something to die for.





Åh vad jag vill ha sommar!!! äta grillat, VARMA sommarkvällar med familjen, bruna ben och mina ÄLSKADE jeansshorts. allt är mycket enklare på sommaren, bara snöra på sig ett par shorts, ett linne, conversen och fixa frillan och så är de bara he sig ut och parta!
Sommaren i mitt hjärta.

Var ett tag sen jag skrev, men har varit så trött och så de senaste dagarna så jag har som bara idats, jobba, äta och sova ungefär. hehe

I onsdags så kom Tobias och Cornelia förbi och så såg vi Paranormal Activity 3 och jag som älskar skräckfilm brukar ju inte bli berörd eller så där, men jag är nog inne i en sån där period då man liksom tar till sig allt och det fastnar. Så jag sov typ inget den natten för jag bara tänkte på andar och spöken, jag var verkligen helt nojjig och är det än, men jag tror ju faktiskt på att det finns andar men jag vill gärna helst tro att det bara är människor som dött och inte kommit vidare, inte nå onda andar...
Men det var då i alla fall trevligt :)

Igår och idag har jag jobbat, igår jobbade jag på Åsen med Paulina och jag tycker vi är värsta dreamteam, vi funkar utmärkt att jobba ihop! Idag var jag på Parkskolan Oasen med de barn som jag är med på Regnbågen och det var mycket kul :)

För ett tag sen kom jag och Andreas hem från Thaistället här på byn, vi åt deras buffé och det var grymt gott, är sååååå mätt!
och så åt jag friterad banan och glass till efterrätt, gött!

Vad vi ska göra nu vet jag inte riktigt, jag har ju typ sovit en stund sen jag kom hem från jobbet så nu är jag pigg och vill typ göra nå ;P men jag kanske ska ta och göra glass i min glass maskin som Mamma letat fram åt mig, jag hade som glömt bort den, men jag blev påmind då många fick en glassmaskin i julklapp och det likom har blivit så populärt nu igen, jag är ju egentligen inte så mycket för mjukglass, men den blir ju riktigt god i glassmaskin och när man gör den själv. Min fick jag när jag sålde jultidningar för hundra år sedan med Miranda :)

Imorgon vankas det umgänge med Paulina Bergman, vi ska dricka vin och så där sen får vi se vad som händer och sker! ;)

Trevlig Helg!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar