14 januari 2012

I ljusa irisringen du bär en mörk pupill, ty mörkt är allt som ljuset med bävan längtar till.




Nu är det snart dags att sova för fröken Grahn!

Det är verkligen skönt att få gå hem från jobbet, man får friskluft blir lite pigg och så får man ju motion om än väldigt lite.
Jag hoppade i duschen direkt jag kom hem, gjorde mig en kopp choklad och några mackor och så har jag myst på i soffan, jag ser Tv4as lördags film Tidresenärens fru tror jag den heter, Rachel McAdams är så himla grym skådis och hon är så vacker :)

Har också hunnit med ett samtal med min fina kille Andreas som varit och kollat hockey i Luleå (och Luleå vann!) med några grabbar :) sen ska dem iväg till Boden ut på krogen hoppas dem får kul!
känner dock att gud så skönt det är att jobba helg och dra hem en massa stålar och gud så skönt att komma hem till soffan och bara ta de lugnt :)

I morgon jobbar jag 8 - 16.30 tjohej!

Natti.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar