15 januari 2012

Var inte rädd för mörkret, ty ljuset vilar där, var inte rädd för mörkret, som ljusets hjärta bär.



Idag är jag mycket trött och det känns skönt då att min jobbar helg är över, men det har varit så trevligt på jobbet :)
Och jag blev bara gladare då jag ska jobba där i morgon med på eftermiddagen.
kuligt!

Anledningen till att jag är trött är för att Andreas valde att stanna på byn igår kväll och då ville jag så klart vara vaken med honom en stund :)

Ikväll har Andreas lagat Paella, det var mycket gott!
sen gjorde jag chokladbollar, nu har vi bara legat i sängen hela kvällen och myst på, vi har sett en av de äldre Beck filmerna och så där.

Och jag har nyss köpt en app till min Iphone som ska dokumentera hur jag sover och sen väcka mig sakta sakta på morgonen :) coolt!

Nä nu ska jag borsta min gaddar och läsa lite i min bok.

Sov gott!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar