28 januari 2012

I touch the sky.


Här på bilden syns det hur trött jag var i morse, hehe
är inte bra för mig att kliva upp före kl 8 flera dagar i rad och sen kliva upp kl 5 en lördag?! inte mänskligt om du frågar mig i alla fall, haha

Jobbad i alla fall idag på Regnbågen 6.45 - 16.30 och det har varit en väldigt hård dag måste jag säga och det tyckte ordinarie personal också, men alltid lika kul! :)

Innan jag for hem for jag förbi Ica och köpte Ben&Jerrys Half baked och lite annat smått och gott :)
när jag kom hem hade Andreas lagat middagen och efter vi ätit hoppade vi i duschen :)
Och nu sitter jag här i min Onepiece och mumsar på Marabous premium choklad och bara myser med tända ljus och sånt.

Ikväll ska jag inte göra många knop, jag håller typ på att somna hela tiden, haha

Jag tror jag ska förflytta mig till sovrummet och ligga i sängen och se film och typ sova kl 22, hade varit mycket skönt!

Och Andreas är med dem där andra och super som vanligt!

ska kolla om en bra film nu i alla fall :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar