27 januari 2012

Hot chocolate.


Mums! sitter här och dricker upp det sista av min varma choklad, har till det ätit hårdmackor med ost på och en keso-omelett, mums vad gott!

Alltså jag har alltid gillat keso, men ingen annan i min familj har gillat det särskilt så jag åt det mest bara på skolan förut men när jag flyttade hem ifrån så började jag köpa en burk då och då och nu är jag galen i det! snart har jag keso till allt, haha
Andreas borde börja äta keso också tycker jag för då skulle vi kunna ha det i matlagningen också och han borde ju gilla det för de är ju mjölk och ost blandat, typ hans favorit saker i matväg!
men han har ju alltid varit kräsen och rädd för att prova nytt, men han ska bannemej få smaka en keso-omelett för det skulle han definitivt gilla! :)



Nu ska jag plocka undan sen ska jag vila mig ett tag innan jag beger mig till nästa ställe :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar