11 januari 2012

It will rain.



Så nu har jag fotat de som jag beställde från Lager 157 och först ut är mössan, super varm och go!



3 st baslinnen det blev storlek M på det cerisa linnet för det var slut i S, men när jag provade så skiljde det ju inget på storlekarna, konstigt fast bra för mig ;)


Älskar mitt nya knallrosa underställ och det är av bra kvalitet också.



Jag älskar ju knalliga färger så därför så valde jag turkosa täckbyxor och en svart jacka :)
är super nöjd och det är verkligen varma kläder det här. Och den höga kragen är suverän jag som oftast börjar frysa om halsen. och så var det bra att jackan är lång, den har också muddar i ärmarna med tumhål, det är ett krav som jag har på vinterjackor och så har den självklart snölås på insidan.
byxorna har också snölås, hängslen och dragkjedjor i sidan som man öppnar i fall man blir varm ;)



Sen har dem ju vanliga kläder också och jag tyckte denna toppen var så fin så den fick följa med den också :)

Köket är det enda stället där jag kan ställa kameran i rätt höjd om ni undrar varför jag är där ;P hehe

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar