11 januari 2012

Stereo hearts.




Så här ser vårat tv-rum ut just nu, som ni ser är det inte så mycket på väggarna, man måste ju skaffa sig en betong borr då....
Och nej jag ska inte ha de där gardinerna, passar ju inte in alls! försöker hitta några som matchar den kornblå filten, men det verkar inte finnas...
Och bokhyllan är alldeles tom för jag har inte orkat vara ner i förrådet och hämta upp mina böcker.
Men att jag är nöjd över mitt tv-rumsbord?! tänk att jag designat det helt själv och gjort ritningen själv och nästan byggt det helt själv, har haft hjälp av, pappa, bror och Andreas :) nu saknas det bara en glas-skiva på det.
Och så måste ni ju kolla in den fina tavlan som står i hyllan, den fick jag i julklapp av Moa hon har målat den och då sa hon att "Emelie gillar SVART!"

Sen så ska herr Dahlberg köpa en bättre surround-anläggning så vi slipper de där fula högtalarna, så jag kan pynta där i stället, hehe.
Och så vill vi ha en större soffa och Tv men det kommer inom sinom tid ;)




Sovrummet ser ut så här.
där ska det tapetseras om och sättas upp hyllor och sänglampor som jag redan har redo.
Om vi inte hade en så lat hyresvärd så hade det varit gjort för längesen...

Älskar min uggla som jag fått ärva av Mormor, den är så fin <3

Den lilla söta byrån och sänggaveln har jag gjort själv, jag är så himla händig!




Köket.
ja vad ska jag säga?
finns små saker att jobba på där med som med resterande av lägenheten.
men det går ju framåt :)

Japp.

Märks det att jag gillar lila förresten?
ibland är jag lite too mutch, hehe.

Love.

1 kommentar: