31 januari 2012

Jag vet hur du ser ut i inga kläder.



En Turkiet bild och en svettig har-just-varit-ute och sprungit bild från i Juni då man var brun från Turkiet.

Idag har jag verkligen kört slut på min lilla kropp...

Har sprungit upp och ner i tvättstugan, varit ute på en powerwalk och kört ett stenhårt rump och ben pass, så mina ben skakar och jag lovar att jag kommer inte kunna gå som vanligt i morgon!

Sen har jag plockat i grejer här, bäddat rent i sängen, lagat supergod korvstroganoff och ris till middag och gjort en maffig kladdkaka.

Tyvärr började jag må väldigt illa när jag stod och lagade middagen och jag vet varför, jag var över hungrig. Jag brukar bli så ibland för att jag inte äter ordentligt, men jag har ju liksom ätit hela dagen tycker jag och bra mat!

Men efter några vattenglas och vilande i sängen så har jag nu fått i mig middagen, men huvudet känns yrsligt fortfarande, men mår i alla fall inte illa! :)

Nu ska jag plocka undan och så ska vi mysa ner oss antingen i soffan eller i sängen, med var sin kladdkakebit vi får se! :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar