31 januari 2012

Kan det va därför du blir obekväm.


Tänka sig att några ord kan göra så mycket!

Här vid datorn sitter i alla fall en trött Emelie...
hon ska strax krypa ner i sängen och se The OC med Andreas, myyys!

Jag satt just och funderade på att jag har minst 40 läsare om dagen och ändå är det mest bara Caroline som kommenterar? det är ju ganska läskigt att en massa okända människor läser vad jag gör om dagarna och sen inte ens säger Hej?  jag vet ju att jag har valt att ha en blogg och att då läser ju folk den liksom, en del hamnar på den för att dem googlade kladdkaka till exempel, så det får jag ju räkna med. Men sen är det ju så att jag kan ju se vars ifrån vissa som läser min blogg kommer ifrån och det är ändå några från norra Sverige, så jag tycker faktiskt att man kan kommentera när man läser, det är ju bara kul! :)

Dock så skriver jag min blogg för att jag själv ska kunna gå tillbaka och läsa ibland och för att nära och kära ska få se vad jag har för mig och sådär :)

Nä nu ska jag säga till Andreas att han har spelat färdigt NHL 12'! hehe

Love.

1 kommentar:

  1. Om man tänker att det är så många som kollar in på ens blogg varje dag, så är det rätt många om man skulle skriva upp alla på en lista en för en! :p då känns det helt plötsligt som att det är väldigt många ändå. många är ju säkert vänner men nån är säkert ingen man känner?! man kan ju inte veta :)

    SvaraRadera