25 januari 2012

Oh, everybody's starry-eyed.



Blev att fara ut och springa idag istället för att gå, kände mig så lätt i bena och så där!

Sen kom mamma förbi och så for vi hem till Tväråsel :)
jag hängde där ett tag och så hade mamma rensat i några garderober så fick med mig lite saker som jag glömt av, hehe.

Sen tog jag opeln ner på byn, är ju som bra att ha en bil som funkar, nu ska vi bara försöka flytta på skrothögen, någon som vill köpa? ;P

Jag och Andreas åt korv och makaroner till middag, alltså ibland finns det inget som slår den maträtten!
Sen for Andreas med Tobias och såg hockey och jag har kollat på roliga youtube-klipp och nu har jag gjort mig en té-kopp och ska äta upp de sista saffransbiscottisarna :)

Strax börjar Halv åtta hos mig som är fram skjutet på grund av handboll...
handboll är den tråkigaste sporten jag vet att titta på, boooring.

Så det blir mys ikväll för mig och så hoppas jag Andreas kommer hem snart :)

I morgon jobbar jag 7 - 16.30 på Björkgatan, det var längesen, men ska bli så kul!

Idag känns livet gode underbart bara så där :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar