27 januari 2012

When something's right, then something is worth to die for When I feel that something is wrong, then something is worth to fight for.


En bild sen i lördags!

Igår hade jag en bra fast häktisk dag på jobbet :)
och en händelse som jag nog aldrig kommer glömma, mina ben skakar än, haha

När jag slutat jobbet for jag direkt till Paulina och vi for och käkade på ÄP så där lite vardags mys på en torsdag! sen surrade vi och surrade en massa :)

Idag jobbar jag på Åsen och sen på Timmersvansen bara några timmar på varje så det känns lite drygt och onödigt då man egentligen kunde ha blivit utringd på nå bättre pass, men man får väl ta det man får förstås...

Men slutar i alla fall 14.30 och då blir det att köpa färg till mormor och morfars gamla hörnskåp så ska jag börja måla den ikväll hemma i Tväråsel :)

Nu ska jag käka upp min frulle sen dra till jobbet!

Trevlig helg

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar