6 februari 2012

Genom eld bara för ikväll.


Kolla så fint åh vad fint fint fint!


en mycket nöjd tjej har ni här framför datan :)
nu är det på plats och blev mycket bra förvaring till alla mina té-sorter, té-muggar och té-tillbehör.

Jag har då haft en bra helg hoppas ni har haft det med :)
i lördags så bakade jag i stort sett hela dagen fram till kl 17, det blev 4 olika färger macarons och bullar som jag gjort efter ett recept på mjölkpaketen och allt fick då godkänt av gästerna jag hade under kvällen!
har dock inte fått någon bra bild på dem små macronerna för jag tyckte dem inte blev super fina, men sen någon dag kanske det kommer någon bild.

Sen på kvällen så kom Ante förbi och hade köpt med sig pizza till hockeyn som vi sen såg, gott med pizza! sen kom även Paulina och Simon så vi kollade hockey och en massa annat skojsigt, mycket trevligt :)

det trevligast var att få ha Andreas hemma en HEL lördagskväll <3

Igår så tog vi det lugnt hela förmiddagen och sådär, sen kom pappa ner på byn så skulle vi försöka starta opeln med startkablar, det tog sin lilla tid men till sist så startade den, så nu står den i Tväråsel istället för att stå här utanför och skräpa!
Och så åt vi middag hos mamma och pappa, köttfärslimpa och kokt potatis, något som jag verkligen inte gillar/gillat?, men denna gång var det fruktansvärt gott, kanske för att det var mycket länge sen jag åt det? Vi fick också efterrätt nyponsoppa med glass och biskvier :)

När vi kom hem sen så ställde vi bara i ordning skåpen och sen var det dags för sängen :)

Idag så börjar jag jobba kl 14.30 och jobbar till kl 21 på Regnbågen :)
före det ska jag sätta upp klockan i köket, ringa hyresvärden, träna, duscha och äta lunch!
skynda skynda :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar