4 februari 2012

Freestyle - Rider omkring.



Lördagen den fjärde februari idag!

och vi har haft värsta mys morgonen med mys frukost och att bara få vakna när kroppen vill det är ju så skönt!
jag vaknade då en stund före kl 9 :)

Igår kväll så åt vi god mat och sen mös vi ner oss i soffan och såg film, jag och grabbarn!
Sen somnade jag till Beck som vi hade satt igång när vi låg i sängen :)

Idag har jag bara för ett tag sen varit och handlat lite ingredienser till att baka, finns ju som inte så mycket annat man kan göra i den här kylan, men jag hade då tagit på mig rejält med kläder för jag svettades när jag kom hem, hehe men det var väl för att jag gick, det är ju som bara kallt i ansiktet, mina ögonfransar förs ihop med varandra!

Jag har i alla fall tänkt baka bullar och makroner som det heter på svenska och macarons in english!
har köpt grön, blå och röd karamellfärg så jag ska göra lite roliga färger, hade tänkt blanda röd och blå, borde det inte bli lila då? :)
Ska bara göra maränger som jag sätter ihop med krämen, jag orkar inte mala nå mandelmjöl som jag gjorde förra gången då det tog en hel dag att baka macarons, hehe
så jag kör på en enklare variant, men jag tror det blir minst lika gott!
ska i alla fall göra vaniljsmörkräm och chokladtryffelkräm :)


Trevlig lördag!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar