2 februari 2012

Jag glömmer aldrig dina hemligheter.


Det var kallt för hår och ögonfransar på promenaden till jobbet, men jag var varm!

- Jag tycker om när man får jobba med glad, trevliga och söta personer!
- Jag älskar min Iphone, hur knäppt och patetiskt det än låter så är den en väldigt stor del av mitt liv.
- Jag tycker alla människor borde veta att dem är fina precis som den person dem är.
- Jag har upptäckt att man kommer långt på att vara sig själv, det funkar i alla fall mycket bra för mig!
- Minus grader kan vara rätt charmigt ändå.
- Jag gillar att jag kan se skönhet i det mesta och att jag är filosofisk och poetisk, hehe.
- Jag accepterar att alla har sin egen stil, det är ju lättare att se vem dem är då!


Kom nyss hem från jobbet, gick så snabbt alltså!
ska fixa mys tills Andreas kommer hem, vi ska äta kräm och varmkorv, kanske inte låter så himla exklusivt men det är ju så himla gott, på sommaren när det är stekhett ute och nu när det är kallt ute, perfekt.


Ska träna ikväll eftersom jag inte hann innan jobbet och så kanske jag ska baka något som Andreas kan ha till fikat i morgon på jobbet :)

Love.

1 kommentar:

  1. Gaaaalet vad kallt det ser ut! Inte riktigt lika här nere i Sthlm men bra nära! Hhhurvv.

    SvaraRadera