2 februari 2012

Sometimes you just got to say Hey!



Jag älskar mina flece-tröjor, jag bor i dem, har jag inte den rosa så har jag den svarta!
Ångrar inte alls att jag köpte den rosa och inte heller blev jag ledsen när jag fick den svarta i julklapp av mamma och pappa :)

Ända sedan Andreas for med Tobias och ser hockey så har jag tänkt att jag ska träna men jag kände mig slö, sen känner jag mig hängigare än vanligt av snorigheten och hostan, alla går ju omkring och hostar och snorar nu så det är ju som inge ovanligt, men nu känner jag mig tung i huvudet.
Jag har som ignorerat förkylningen för då finns den ju inte!
så därför bestämde jag mig för att ta en varm dusch och dricka té, för att istället ta itu med träningen i morgon då jag faktiskt är ledig eller så vitt jag vet i alla fall :)
Hoppas ni får en trevlig kväll!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar