14 februari 2012

So tell me now where was my fault, in loving you with my whole heart?




Så idag har jag faktiskt fått mycket gjort!
Jag och Andreas var och handlade mat och så köpte vi en Alla Hjärtans dag bukett till oss båda :)
det räcker ju lixom, tycker inte den här dagen är något speciellt, ser den som vilken dag som helst!
och nu när vi båda har varit sjuka de senaste dagarna så har vi ju ändå haft det mysigt tillsammans, fast det har vi i och för sig varje dag!
Jag älskar min Andreas <3

Sen tycker jag att man ska uppmärksamma alla man tycker om varje dag eller lite då och då går också bra, inte bara just på denna dag! och det är lite överflödigt med alla nallebjörnar, chokladaskar och geléhjärtan osv, tycker jag.

Var ju också och hämtade ut mitt paket från Enkoppte.nu
med 6 paket Clippers organiska teér, jag har hunnit dricka 2 av sorterna, den som heter Detox(tänkte det kanske gör mig frisk snabbare?) det var inte jätte gott men går väl an att dricka lite då och då. Sen provade jag nu ikväll det gröna chai teét och det luktade väldigt mycket kanel och kryddnejlika men det var väldigt gott att dricka! :)
ska bli spännande att prova de vita teérna också för vitt té har jag inte druckit så många gånger förut.

Idag har jag också hunnit städa hela lägenheten, dumt av mig då jag inte är riktigt kry än, men det var välbehövligt!
så det känns bra att det är fräscht här omkring :)

Har också provat på Water marble nail art, som jag sett på Youtube förut men aldrig kommit mig för att prova, men det blev aldrig som det skulle fast jag provade ett X antal gånger... suck så det blev mintgröna naglar tillslut.
tror dock mina nagellack kan vara för gamla och torra så därför det inte blir som jag vill ;P

Nä nu ska jag väl ta och borsta gaddarna, ta lite nässpray och sussa.

Imorgon börjar jag 12.45 på Skolan ska bli kul att få jobba igen!

Love.


1 kommentar:

  1. Hej Emelie, roligt att läsa att du gillade Green Chai! (...och se dina bilder, verkligen superfina!)Hoppas att det vita teet faller dig i smaken också.
    Ett litet heads up bara att länken går till bloggen Enkoppte.se, som iofs är väldigt trevlig men inte är kopplad till tebutiken Enkoppte.nu :)

    Ha en skön dag!
    /Anna, Enkoppte.nu

    SvaraRadera