14 februari 2012

Im not as brave as you where at the start.



Äntligen känner jag mig piggare!
och så har jag fått jobb i helgen och det gör att jag automatiskt mår bättre :)
men blev dock hemma från jobbet idag med eftersom jag hade öppningen och hade feber igår kväll och så tyckte personalen där jag skulle jobba att det var bättre att jag var hemma en dag till.
men i morgon ska jag jobba, ska bli skönt, är less på att vara hemma...

Idag måste det handlas, för vi har typ ingen mat.
sen skulle det behövas städas också, eller i alla fall dammsugas.
Så jag ska göra det :)

Vet ni vad jag just såg!!!!
Mumford & Sons ska vara på Hultsfredsfestivalen! att jag vill dit alltså! men känner ingen som gillar dem. och så såg jag priset.... 1295 kr.... och jag hade ju bara tänkt se dem inte HELA festivalen.
men men det kommer nog fler chanser i framtiden :)



Ha en fin sån där alla fjärtansdag förresten!
puss och kram på alla :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar