12 februari 2012

Underneath my skin there’s an eagle.



I dag är jag en betydligt gladare tjej än igår och natten var ju fruktansvärd..

blev hemma från jobbet idag för smärtan var outhärdlig och så hade jag ju feber på morgonen, inga värktabletter funkade och nässprayet tog slut vid 2 tiden inatt..

men på något sätt så lyckades jag somna där vid 4 tiden.
vaknade vidhalv6, 7, 8 och 9, bestämde mig för att kliva upp då.
försökte dra in en massa vatten i näsan men det gick inte.

När Andreas vaknade for han iväg och köpte ipren och 2 olika sorters nässpray och taco-tillbehör och Ben&Jerry Half Baked glass, då blev jag lite gladare :)

Tog Otrivin menthol och det funkade jättebra, äntligen kunde jag andas normalt igen!
och så tog jag 1 ipren och 2 paracetamol(ringde sjukvårdsrådgivningen på morgonen och sjuksköterskan sa att det var en effektiv kombination.) och det har då hållt värken borta i väldigt många timmar nu, fast jag känner att jag är svullen, men skönt att det inte gör ont!

har varit pigg och sånt nu ikväll så det känns bra.
Och så kom de från Luleå som köpte soffan av oss så nu ser vi Tv i från den lilla sängen istället, hehe.
men den har vi lagt ut på Blocket hoppas den också blir såld snart.

Sen har jag internet shoppat lite också, men det får man göra när man är sjuk :)
blev en del grejer från HM och lite från GinaTricot, tihi
och så blev det lite grejer till Andreas också!


Blev bland annat dess mintgröna jeans till mig idag och de rosa har jag sen tidigare, kommer användas flitigt om jag känner mig själv rätt! älskar ju jeans. 199 kr/st på GinaTricot.

Det känns då som att jag kommer kunna jobba imorgon och så har jag ju bara 4 timmar, så det ska nog gå bra :)

Nu ska jag ta lite nässpray och krypa närmare Andreas för att sussa.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar